Vad har hänt mer???

Vi har haft ganska fullt upp. Jag har knappt sett någon tv alls utan det har varit något hela tiden. Mest är jag bara trött och somnar jättetidigt på kvällarna också. Men lite har jag hunnit med.
 
 
Hälsat på Annika och Pers kor och tjurar.
 
 
Varit till Dorotea och hämtat en soffa tillsammans med Therese och stannade och åt pizza.
 
 
 
 
 
Hälsat på kycklingarna hemma hos familjen Fängström
 
 
Ätit godis..
 
 
 
 
 
 
 
 
Tittat på gubbarna då de kört in hö.. Roligt med 2 höallergiker som ska köra in hö. De nös hela tiden.
 

 
väntat ut spöregn under kapelltaket på jobbet..
 
 
 
 
Det är inte bara husvagnen som blivit pimpad. Toaletten i begravningskapellet var mörkröd så vi åkte och hämtade färg en regnig dag och satte igång med målning. Det blev så fint..
 
 
Passade på att färga håret med =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin Nordlander

Vad gör ni med Sveriges snyggaste bil?! Täcka den med skräp sådär... ;-P Vart jävligt sugen på ferraribilar nu kan jag säga... Kycklingar = söta! Pizza = gott! Toa = fin? Den var ju RÖD innan sa du ju?;-D

Svar: nä den var typ brunröd, ingen snygg röd färg.. och så är det ju inte hemma hos mig, då kan jag inte måla vilken färg jag vill, då går vi på shabby chic
Anna-Karin

2013-07-24 @ 10:47:46
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Elin Nordlander

Sant.. Men det vart förmodligen snyggare ändå:)

2013-08-05 @ 12:08:19
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0