Vad tiden går fort

Tyckte att det var nyss som jag gjorde ett nytt inlägg men tiden bara rusade iväg. Mest för att man hade hur mycket som helst att göra inför midsommar som för övrigt blev en succe igen trots att det öste ner regn på morgonen. Solguden tog över innan det började och det höll i sig bra länge =)
 
Jag visar väl mina veckor i bilder så förenklas det hela.
 
 
Har fött upp kycklingar till Therese och Tommy.. Sötisarna =)
 
 
 
 
Eftersom Fredde var i Norge och jobbade så passade jag på att regla timmerväggen, en liten bit kvar nu sedan kan jag isolera och sätta på vindpapp och slå på bräder.
 
Det har varit mycket jobb nere på nipan inför midsommar. Barnen har varit duktiga och hjälpt till så gott de kunnat.
 
 
 
Bygge av bardisk.. Blev skitbra =)
 
 
Tältuppsättning
 
 
Å så de där jäkla tältpinnarna som ska sättas ihop, höll på att få nå nervsammanbrott..
 
 
Satsade på något enkelt istället som att göra en midsommarstång. Blev inte alls tokig.. Tur att Susanne fixat så mycket med björk =)
 
 
Fick låna belysning till tälten..
 
 
På torsdagen innan midsommar så skulle jag besikta pontiacen, på tisdagskvällen såg den ut så här.. STORT TACK TOMMY!!!!!! Gick igenom utan anmärkningar..
 
 
Toksydde på onsdag för att bli klar med kuddarna som skulle säljas på midsommar.
 
 
Kaos i köket, alla grejer som ska med på fredagen
 
Fick med mig allt. TACK till svägerskan Madde som hjälpte mig.
 
 
 
Det blev ganska mysigt och jag fick sålt lite grann iaf. Sparar allt till loppisnatta som är här i Junsele den 22 Juli.
 
Lördag: Utflykt till Hälla 50 tals café..
 
35 bilar som åkte samtidigt till Hälla...
 
 
Sedan på kvällen var det cruising genom byn med Brolle..
 
 
 
De var länge sedan som jag sett så mycket folk på gatorna i Junsele.
 
 
Wohoooo!!!!! Brolle Brolle.. dansade hela natten lång och sjöng så jag lät som en fjortiskille i målbrottet dagen efter.. Vad roligt vi hade =)
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin Nordlander

Kul att det vart succé igen! Och hoppas du blir klar med bron nångång så du kan börja öva motorcykel!;-D

2013-07-04 @ 08:36:09
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0