Pimpat badrum

Jag och Therese fixade iordning badrummet i tisdags. Vi var först till stan på dagen och då hittade jag så snygga och praktiska tvättkorgar på MM så jag passade på att köpa de, en ny tvättställning och en ny strykbräda.
 
Då vi kom hem till mig så skickade vi iväg gubbarna och satte igång.
 
Före
 
 
 
Kaos i badrummet. Ingen som helst ordning
 
 
Efter
 
Finare, färggladare och mer praktiskt
 
 
 
 
 
Målade om badrumsskåpet rosa =)
 
 
 
 
Nya tvättkorgarna
 
 
skrev ut och laminerade tvättsymboler så att barnen (och Fredde) ska sortera rätt.
 
 
Målade om de tråkiga förvaringsskålarna från IKEA också.
 
 
Ny extrabred strykbräda. Att den var snygg var ju inte ett minus heller...
 
Nu blir det ordning på torpet ska ni se.
 
Nä nu ska jag åka och handla, hämta på dgis och fritids och åka på soptippen med en massa skräp
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0