Junsele

Idag singlar snön ner från himlen och sakta lägger sig på marken. Världen är vit igen och jag undrar hur länge det får hålla i sig..
 
När det var som vackrast i höst var jag upp till slalombacken och fotograferade Junsele från högre höjder.
 
 
Det är så fint hemma med, alla årstider är fina men hösten är finast. Nu ligger isen och det är alldeles vitt runt huset. Kanske ska gå och ta ett kort på det också?? Ja jag måste halka iväg på mina sommardäck till ica idag ändå så det blir kanske några foton också.. =)
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Härliga bilder! Nästan så jag längtar hem:-D

2013-11-23 @ 06:52:53
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0