Mer sytt

Trots att jag känt mig ganska orkeslös så tänkte jag i helgen att jag skulle sy en rund kudde till sofforna. Jag har sytt en förut och den blev bra men i helgen så orkade jag inte räkna så mycket så jag tänkte att jag bara kör på känslan och det blev lite fel.. Hmmmm... Det blev en jättelik golvkudde istället.. Tänkte lite fel, eller rättare sagt jag tänkte inte alls, men jag är nöjd med den ändå.
 
 
Piffade upp med lite bollfransar i 2 olika färger.
 
 
Undersidan
 

Jag gjorde även en Doriskudde =)
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Undrar om du har kvar den lilla plastdockan föreställande Dunderklumpen? Är verkligen superintresserad att köpa den av dig! Mvh Emma

Svar: Allt är väl till salu till rätt pris så kom med ett bud så ska jag fundera på det.
Anna-Karin

2013-11-25 @ 20:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0