Skulle ju se film

Jag har varit i stan idag på röntgen för att kolla lungorna och så var jag och handlade då jag ändå var där tänkte jag och jag blev helt slut. Jag orkar ingenting och bara hostar och hostar hela tiden, höll på att somna på vägen hem men lyckades hålla mig vaken så direkt jag kom hem så slängde jag mig i säng och sov bort 2 timmar.
 
Fredrik och barnen fick hålla på ett tag för att få upp mig ur sängen 16:00 då vi skulle fara hem till Thyra och gratta henne på 5 års dagen. Jag var som död då vi åkte dit.
 
Men det var trevligt där, trevligt sällskap, god mat och supergod tårta och Thyra blev glad för kudden som jag sytt åt henne..
 
 
Fram och baksida..
 
Synd bara att Therese måste jobba varje måndag ända till halv 8 =(
 
Åkte hem halv 7 för att sova ner barnen och jag klädde av mig direkt och hoppade i sängen för att se en film. Jag hittade Narnia - Prins Caspian på en loppis och det var en av mina favoritfilmer som barn så jag var väldigt sugen på att se den men den funkade inte så jag hamnade vid datorn istället. Köpte mig lite godis i Sollefteå som jag haft här bredvid mig i sängen men nu mår jag bara dåligt.. Där fick jag straffet på en gång för att jag åt onyttigheter =(
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0