vaknar

Vaknar för att jag hostar så hemskt.. Var till dr i fredags och fick astmamedicin vilket hjälpte med andningen att det blev enklare att andas men jag hostar som en galning,
 
Jag valde att gå ner för att inte väcka hela huset. Att vara uppe och gå, ta en halstablett och gå ut på bron i den milda vinterkylan (+3,5 grad ute) hjälper men jag måste ju sova också. Ska testa att lägga mig på soffan nere där det är svalare.. Får bädda rent Tommys säng sedan =)
 
Visst ja, här kommer lite bilder på min nya tatuering.. Tog själv med mobilen så kvaliten är ju inte det bästa, har lite kvar men det närmar sig iaf. Den 18 december ska jag fortsätta..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tänk på att den är alldeles nygjord så den ser ju inte sitt bästa nu.. Jag smörjer och smörjer men jag är jättenöjd med färgerna =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Så cool den blir! Verkligen unik!:D

2013-11-23 @ 06:40:49
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0