Jag lever..

Jo jag vet, det var jättelänge sedan som jag skrev men jag har så fullt upp så jag har helt enkelt inte hunnit.l Att vara arbetslös är stressigt.
 
Jag och Therese håller på att fixa inför julmarknaden som är sista helgen i november, Ni kanske tycker att det är gott om tid men det är otroligt mycket som ska göras innan.
 
I år har vi fått låna Therese svärfars hus inne i Junsele där det finns en stor affärslokal så då slipper vi stå ute i kylan och frysa och så kan vi ha med oss massor av andra grejer också så det har vi hållit på med hela hösten. Tömt, städat, varit på tippen minst 10 gånger och börjat göra iordning så att det blir som vi vill ha det.
 
Jag har tagit lite grejer dit redan och gjort iordning skyltfönstren och Therese ska dit med grejer också. Det blir så fint. Sedan kan folk få ringa oss om de vill in och titta och handla =)
 
Ni ska få en liten smygtitt på hur det såg ut före så får ni komma och hälsa på oss på marknaden och se vad vi gjort =)
 
 
Här är lite jag säljer =)
 
 
Vi ses på julmarknan :)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0