Lördagsmys

Igår, lördag, åkte jag, Thyra och Elliot iväg till Hoting för att gå på GEAs stora loppis men de hade tyvärr stängt så vi åkte vidare till Strömsund och gick på Dollar.
 
 
Såg denna snygga tavlan där på dollar.
 

Efter vägen till Strömsund hittade jag en loppis där jag köpte lite smått och gott. En fin bonad
 
 

Hittade origamifolder, 4 elefanter till min samling, ljusstakar, trådrullehållare och en burk
 
 
2 glasburkar till mitt pyssel
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och den lilla vasen som var blå innan jag tog fram sprayfärgen =)
 
Även i torsdags han jag med in på loppis i Sollefteå innan jag skulle till doktorn.
 
 
På Erikshjälpen hittade jag lite pärlor
 
 
Hittade även en gardin på 15 meter, jo ni läste rätt, den kostade 26 kr. Värsta fyndet. Det följde även med en korall, en snäcka och en ljuslykta hem..
 
I lördags så blev vi kaninägare också. 5 små söta kaniner flyttade hem till oss.
 
 
 
 
 
 
Men att sitta still och ställa upp på kort var inte deras grej =)
 
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0