Utflykt

Idag slutade jag tidigare och så åkte jag och Milton till Övik för att köpa lite byggrejer till bron. Men det blev ju några loppisar också =) Lite roligt måste vi ju ha hehehe..
 
 
 
Denna underbara loppis hittade jag i Moliden. Saris antik. Hon finns på facebook. Vad mycket fina grejer hon hade inne i huset.
 
 
En söt liten hylla som ska få lite färg..
 
 
En häftig lampskärm som ska få nytt tyg och ny el men skithäftig. Har inte sett den formen förr..
 
 
Orginaltyget följde med också.
 
 
En hörnhylla till jobbet.. dammet fick jag på köpet =)
 
 
2 fina dukar =)
 
 
2 ljuslyktor och en ytterkruka som nu väntar på lite uppfräschning
 
 
Pingstkyrkan Gullänget
 
 
Det blev en bok idag och en liten taxfigur som jag inte fått med på bild än.
 
 
2 nyckelskåp fick följa med
 
Röda korset
 
 
2 tunikor
 
 
En fin burk
 
 
En lampskärm
 
 
 
Jag satte på en ny lampsladd och vips så har jag en ny taklampa =) Den är till salu.
 
 
 
 
Jag hittade en underbar yllefilt.. Den gick raka vägen till Till Salu lådan..
 
Förra helgen var jag och Therese och barnen till Resele och då hittade jag de här gardinerna.
 
 
2 långa gardinkappor för 10 kr.. Inte riktigt klokt. Jag blev så glad. Nu är de nytvättade och ska bara strykas så får de åka upp i fönstren sedan.
 
 
Ni måste ju tänka: å herre gud vad hon spenderar pengar hela tiden men det är inte många kronor som jag gett för allt det där.. Ca 300 kr för allt. Det tycker jag är billigt =) Vad tycker ni?
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin Nordlander

Det var ett lagomt pris för så mycket prylar! Sängborden var ju hur fräscha som helst! Den där lampan var i min smak;-D Och snyggaste tunikorna!

2013-09-11 @ 05:44:05
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0