Jag tyckte att jag har varit duktig iaf..

Fredde for iväg tidigt imorse för att gräva lite åt mamma och pappa och jag gick ut och tog hand om djuren. Då alla djuren fått mat så sorterade jag virket som blev över då jag rev ett bord ute på bryggan, hälften var ruttet och kunde köras iväg med på brännhögen och hälften sparade jag och bar in under tak. sedan rev jag en rutten bro, städade undan och krattade, samlade ihop skräp och järn som låg utspridd runt hönsgården. jag har kört runt i traktorn, samlat upp allt och kört undan det och så kom Fredde hem och tyckte att det var då för jävla onödigt att jag gjort det där då det fanns en miljon andra saker som jag skulle ha gjort istället... Less jag blir.. Är det svårt att säga att jag varit duktig? Jag tycker att jag har varit det iaf..
 
Har hunnit tvättat 4 maskiner också och sy 2 kuddar och en gardin till pappas jaktkoja..
 
Det blev riktigt återbruk idag.
 
 
Jag hittade två gardiner. Jag hade sådan tur att den röda var exakt så lång som jag behövde så där sparade jag en massa tid. Den andra är ju bara ful som den är...
 

Bestämde motiv =)
 

Klippt ut i tyget och testade mig fram hur de skulle sitta..
 

Sy fast och tadda så har du en ny unik gardin helt gratis..
 
 
 

Och av lite spillbitar så blev det två kuddar till soffan =)
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0