Övik

Idag har jag och barnen varit till Övik och handlat lite. Barnen hittade fina kläder på H&M och jag hittade lite julklappar till mina nära och kära =) Som ni kanske förstår så kan jag inte lägga ut någon bild på dem men jag ska lägga ut på det andra jag köpte.
 
 
 
 
Rusta har en ny serie just nu med djurmotiv på så jag köpte lite av allt möjligt ur den serien till pappa som fyller år nästa vecka. Då kan han fixa lite i sin jaktstuga och de här inredningsgrejerna passar ju bra till en jaktstuga =)
 
Nä nu ska jag trimma benen och duscha för ikväll ska vi på middag på forum. det är 50 tals tema och Wild west Cruisers har sin funktionärsfest ikväll =)
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0