Pysseldag

Jag kunde inte sova igår efter att jag bloggat och så låg jag bara och tänkte på att jag måste städa, måste måste MÅSTE så jag klev upp och städade av lite i pysselrummet så idag har jag pysslat =)
 
Jag har fått beställning på ett pannband och idag testade jag min nya symaskin, overlocken.. det gick så bra så det blev 5 pannband på en gång =)
 
 
En sak som jag såg på urkult var de fina vindspelen av tyg så det har jag pysslat ihop idag, 2 stycken blev det och de är så fina i vinden..
 

 
 
 
 
Och så gjorde jag klart mitt klockskåp idag. Det är en gammal klocka som jag köpt på loppis. Den var trasig så då hade jag inga problem med att plocka sönder den och måla om den och tapetsera den och så gjorde jag hyllplan. Så nu fick alla mina folkabussar plats i skåpet
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0