En hektisk vecka

 
 
Förra veckan låg jag som sagt ganska stilla hela dagarna men i måndags var det bara att ta en massa värktabletter och sätta sig i bilen.
 
Då åkte jag till Lycksele och bodde en natt hos mamma.. På tisdagen så åkte jag och hälsade på.-.. ja vad blir det?? Vän kan jag skriva för det är vad hon är men hon är även mamma till mitt ex och mamma till en fd klasskompis, komplicerat är det men vi hade det jättetrevligt. Det var roligt att träffas.
 
Jag är ju inte så ofta i Lycksele och när jag är det så är det oftast bara dit och hem igen så det har hunnit gå 4 år sedan vi träffades sist. Men det får jag försöka ändra på..
 
På eftermiddagen skulle jag åka till Umeå men passade på att stanna vid pingstkyrkan en stund först. Eller ja. så fort jag såg en loppisskylt stannade jag och gick in.. det blev en hel del grejer men för liten peng.. Sådant tycker vi om =)
 
 
1 av 7 broderade tavlor som jag köpt i veckan.. de är ju så fina.. Tycker egentligen om de som är broderade i lite finare garner men den här hade ju så härliga färger och så är styvmorsviolen min favoritblomma =)
 
 
Det blev en hel del keramik under veckan, tur att jag utökat med en del hyllor, eller ja, kommer att utöka då vardagsrummet uppe är klart. Tommy har blästrat mina hyllor och lackat dem.. Är så glad för detta.. Han är ju bäst =)  När jag har tapetserat s kommer jag ställa upp mina samlingar där uppe.. Kostnad från 5 kr styck till 45 kr.
 
 
I Lycksele så tittade jag i gamla tidningar som mamma sparat.. riktigt fult mode alltså...
 
 
På tisdag eftermiddag så åkte jag till Umeå, hem till Annika och Henri där jag fick sova den natten.. Var roligt att träffas igen, det är ju alldeles för sällan =/ Måste bättra mig =)
 
Tidigt på onsdagsmorgon så åkte jag till sjukhuset i Umeå där jag skulle gå igenom en MSLT undersökning. De kopplade massor av saker mot min hjässa och så fick jag prova att sova under vissa tider på dagen medans de övervakade mig.. Somnade inte en enda gång, konstigt då det är folk som kollar på en och kameror upp i ansiktet. De sa att allt var normalt iaf så jag vet fortfarande inte varför jag är så trött hela tiden.. =/
 
 
Så här snygg var jag under dagen =)
 
 
Det här rummet satt jag i från halv 8 på morgonen till 3 på eftermiddagen... TRÅKIGT!!!!! Och konsten var obegriplig
 
 
Sedan blev det fler loppisar tillsammans med svägerskan Madde där jag också bodde på onsdagnatt =)
 
 
Det var det jag köpte.. Här kommer lite bilder på sådant jag hittade som var skitsnyggt men skitdyrt..
 
 
Stol 550 kr
 
 
Bonad 450 kr.. sannslöst och det på röda korset =(
 
 
När jag kom hem så skulle vi kolla till fåren och då hade Gunda lammat  sötaste små lammen..
 
 
 
 
De verkar klara sig jättebra och Gunda tar hand om dem så bra. Igår då vi kom ut så var det två lamm till. Bärit hade lammat denna gång och de var också hur söta som helst.. som alla lamm.. =)
 
Denna lilla dam som Elliot döpt till Alice vill inte vara med på kort.. Varje kort hon är med på så är hon suddig.. Men jag fortsätter prova...
 

Har varit och tjusat med Pia och Hubert idag med.. och konjak såklart =))
 
 
Kommentera gärna och kom med namnförslag till våra tre nyfödda små lamm =)
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0