Jahapp...

Ja då blev man sjukskriven då. 1 vecka minst i vila. Fick inte köra bil, dammsuga, diska eller nånting. Doktorn tyckte att Fredrik kunde sköta allt ett tag.
 
Ramlade ju igår, gjorde en riktig praktvurpa ute på gården igår då jag skulle ut och sparka med hundarna. Höll på att köra på Dixie med sparken så jag girade in i snödrivan och så tog det tvärstopp så jag satte ju ner fötterna i marken och de flög upp i luften och jag landade med ett tungt brak på rygg.. Slog i ryggen och nacken så musklerna fick sig ett hårt slag. Skulle vila nu så att musklerna återhämtade sig.
 
Vad har det annars hänt då?? Ja du jag har klippt av mig håret. Var lite smått less i torsdags så jag bad Therese klippa av allt ihop så nu är dreadsen borta..
 
 
 
Nu ska jag bara färga det i nån rolig färg =)
 
Hade Tim och Thyra i helgen och alla barnen bråkade så jag tänkte att vi behövde göra en utflykt så vi hälsade på grannarna = )
 
 
 
 
Djuren var söta men det var inte barnen, de kastade koskit och grus på varandra..
 

Känns som i slutet av april. 10 plus och sol
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig! Oflyt!:( Det ser rent ut som vår där uppe:-D

2014-03-13 @ 02:09:17
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0