Vilken natt

Vilken natt, somnade framför tv:n med ungarna klockan 6 igår kväll för de skulle se film och barnfilmer är som sömnmedel för mig..
 
Sov vidare efter att filmen slutat. Elliot lade sig bredvid mig och somnade han med tror jag, jag vaknade 9 och klädde av mig och borstade tänderna och så fortsatte jag sov efter det.
 
Har drömt hela natten. Jag har jagat möss i huset, gått på loppisar, gjorde värsta loppisfynden i sömnen och hittade värsta snygga 60 tals kläderna och skorna som jag gick klädd i under hela drömmen.
 
Har vaknat väldigt mycket i natt men alltid återgått till drömmen jag hade innan jag vaknade.
 
Hela vårt hus var omgjort till loppis och jag hittade hur mycket som helst..
 
Knäppt det kan bli.
 
Bild från tradera.
 
Jag sitter nog och kollar för mycket på tradera på kvällarna..
 
Fasen vad jag är loppissugen nu
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0