-15 grader

Ja så kallt var det imorse. Jag fryser och försöker elda men veden tar slut så jag måste hämta in trots min dåliga handled och jag vrider till den så nu har jag jätteont i den, tänker att jag fick ju iaf in veden.
 
Vattnet har frusit för djuren och stört omöjligt att få ur skålarna så allt tar dubbel så lång tid som vanligt. Får gå två gånger till fåren med hö för jag kan bara bära med en hand och de behöver mycket hö.
 
 
 
Skjutsar Elliot på dagis. Måste köpa hundmat då den var helt slut så hundarna var inte nöjda imorse då de inte fick mat på en gång..
 
Åkte till Palle köper en säck och när jag kommer ut till bilen får jag inte upp bagageluckan så jag måste ställa ner säcken, ställer ner den för hårt så hela sidan på säcken går sönder och det är hundmat fulla parkeringen, bara å ställa sig på knä och försöka rädda det som går.. =(
 
 
 
Vrider till handleden igen då jag försöker få in säcken in i huset hemma men hundarna blev då glada iaf..
 
Ligger på soffan nu, fast besluten att inte göra något mer idag...
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0