Pyssel

Innan jag åkte till Elin så han jag pyssla lite.. Jag har ju redan visat fickorna till ungarna och deras necessärer men jag ha också göra en dörr"strut" Vet inte riktigt vad jag ska kalla dem.. Första gången jag provade göra en sådan men jag blev nöjd. Denna fick sin plats på morfars grav nu till allhelgona.. Jag tar upp beställningar ifall det är någon som vill ha en till sin egen dörr =)
 
 
 
 
En loppisbricka fick lite tapet på sig. Stor bricka 120 kr
 
 
Sydde ett kuddfodral i juliga färger. Kuddfodralet Doris 130 kr (med dragkedja)
 
 
Målade förra veckans loppisfynd =)
 
 
Blev inspirerad av syrrans hundbajspåsehållare så jag gjorde en egen =)

 
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Yes! Jag har inspirerat någon!;-D

2014-11-20 @ 09:54:12
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0