Pysselvecka, snart julmarknad

 
 
 
 
Blev 2 rävkuddar i veckan.
 

 
 
Testade att göra en drömfångare.. Jag både tycker att den blev frän samtidigt som jag tycker att det är ful. Testar att ta med den på handelsboa. Alltid någon som tycker om den.
 
 
Det har varit mycket testa på denna vecka. Har sett jättefina krokar gjorda av bestick på nätet så jag tänkte att testar själv.. Är inte riktigt nöjd med böjen men får prova mig fram.
 
 
 
 
 
Ljusen är köpta men motivet gör jag själv med hjälp av en dator, skrivare värme och tålamod =)
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så kul med lite pyssel :)

Svar: ja att det är =)
Anna-Karin

2014-11-11 @ 18:42:05
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0