En ganska bra födelsedag

Den 28 mars fyllde jag 32 år. Jag blev firad av man och ungar och resten av familjen, Syrran ringde en sväng =) . Barnen hade ritat teckningar åt mig och Fredde byggde på bron som present åt mig. (har bara hållit på i en sisådär 4-5 år på bron nu.)
 
 
 
Blev fint med väggen, nu ska bara resten göras och varmare väder infinna sig så att det går att måla.
 
Svärmor och svärfar kom och fikade, jag fick en symaskin av dem, tyvärr funkar den inte men tanken var ju god. 
 
På kvällen kom mor och far och Therese med familj. Jag fick 2 fina plåtburkar av mamma men the och kakor i och en fin bricka att bära fikat på =)
Av familjen Persson-Fängström fick jag en härlig färgglad filt och mina favoritklubbor =)
 
Fredde grillade och vi åt och hade de gött. Inte så tokig födelsedag.
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0