Östersund

Var till Östersund igår, grabbarna blev glada då jag kom hem med nya dojjor till dem =)
 
 
Jag tycker Elliots var snyggast men säg inget till Milton... :)
 
 
Åkte till Östersund för att hämta hem denna lilla goding, den svarta kaninen, en hona Belgisk jätte... Stampe och Nina är lika gammal men det var då en jäkla skillnad i storleken på dem. Stampe kan ju inte vara en renrasig belgisk jätte.. Nina var en av de mindre kaninerna på gården jag hämtade henne på.. Men Stampe nå då upp iaf ;)
 
Passade på att gå på lite loppisar också och så storhandla på Willys så man har lite basvaror för några månader framöver..
 
 
I dag har jag haft så jävla ont i ryggen och ringde sjukgymnasten men kom inte fram och så ringde jag till vårdcentralen halv 9 i morse.
 
De sa då att de skulle ringa upp halv 2 så jag har suttit och väntat hela dagen och de ringde aldrig.. förbannad man blir.
 
Har så svårt att lyfta benen, jag får kramper bak i ryggen och det strålar av smärta i svanken och ner för rumpan och ner till knäna..
 
Sjukgymnasten tror att det är en diskutbuktning och jag har träningsprogram men då handleden blir värre kan jag inte göra de övningarna så jag blir sämre i ryggen igen... Vet inte vad man ska göra... Irriterande som bara den att de inte ringer upp.. =(
 
Jag är glad för det lilla jag klarat av idag.
 
Det tog mig hela dagen men jag har äntligen sytt i en dragkedja i jackan som jag sytt till Milton. Elliots jacka sydde jag i måndags.
 
Elliots jacka är gjorda av ett par byxor som jag fått, ett gammalt 70 tals påslakan som innerfoder och dragkedjan kommer från mormors gömmor.
 
Miltons jacka är gjort av ett rött manchestertyg som jag hittade uppe i mormors tygskåp, innerfoder av 70-tals påslakan och dragkedjan från mormor så kostnad för jackorna= 0 kr  Det tycker jag om =)
 

Var ut till fåren och tittade på dagens nyaste familjemedlemmar =) Amanda fick tvillingar Luigi och Mandi fick de heta. Gårdagens bagge och tacka döpte barnen till Mario och Daisy... Efter karaktärer i Mariospelet de spelar
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0