Pysslat lite..

Jag har inte hunnit pyssla så himla mycket för jag har en handled som jävlas men jag måste ju göra nånting för att inte bli tokig.
 
 
Jag har haft en hög med kuddar färdiga ett bra tag nu men inte haft några innerkuddar. Men var till stan förra veckan och hade så tur att det var rea på de kuddar jag ville ha på Jysk så nu kunde jag ju göra klart dem. Handsytt igen varje kudde. Men fina blev de =)
 
 
Lånade en form av Therese för att kunna göra de här ljusen i gips och sedan spraymålade jag dem bara då de torkat.
 
 
Jag hade denna fula lampan i Gulsele då vi bodde där. Eller ful är den väl inte riktigt heller men den passade inte in på sin nya plats. Nere i stugan ovanför köksbordet. Perfekt att den är höj och sänkbar.
 
 
Sprayflaskorna åkte fram igen..
 

Och så blev det en jacka till Elliot. Det blå manchestertyget är från byxor som jag fått innerfodret är från ett påslakan och även dragkedjan är återbrukad.. Helt gratis alltihop =)
 
Har börjat på en jacka till Milton idag. Hittade rött manchestertyg i gömmorna. Har fått det tyget också och så blir det grönt foder från ett påslakan.
 

Fickorna är från en gammal kavaj jag hade i grön manchester..  Hoppas Milton blir nöjd. Han ville ju ha en grön jacka men man tager vad man haver..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0