Det går framåt med vardagsrummet


Var på byn i veckan och Elliot blev överlycklig då han hittade "världens största" snöhög.
 
I onsdags slipades golvet klart och jag åkte och köpte olja på en gång det var klart. Tänkte ju betsa och lacka golvet men ändrade mig då jag såg hur fin ådring det var på golvet och de olika färgerna så det blev linolja.
 
 
 
Golvet före inoljning
 
 
Satte upp en våd av den gula tapeten som blir fondvägg.
 
 
Golvet efter oljan.. Blev så fint.. Vill bara ligga ner på golvet och njuta men nu får jag vänta ett dygn innan vi kan gå på golvet igen. Hela familjen sover nere i vardagsrummet i 2 nätter..
 
 
Fick hjälp igår att bära in skåpet ner i stugan så idag betsade jag den.
 
 
Jag tycker att det blev fint iaf =)
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0