Jul

Jag har inte försvunnit. Bara mycket att göra.. Min lilla mormor blev bara sämre och sämre under november och december så jag har varit jättemycket med henne och hjälpt henne och hon gick tyvärr bort den 27 december så efter det blev det allt det praktiska.. tiden bara rinner iväg.
 
Det är många nu i vår släkt som har gått bort runt jul så det känns inte så roligt att fira jul längre men vi har då iaf pyntat och haft oss.. Eller det är väl mest ungarna som pyntat med tomtar och de är kvar än. Jag har inte haft orken att göra det.
 
 
Glada barn i sina nya kläder =)
 
 
Det blev många stora paket i år =)
 
 
Julbord hemma hos oss..
 
 
Blev egentligen inte förvånad.. Får påsklämmor av svärmor varje år... gubben tyckte att jag skulle sluta å klaga på hans pratande i sömnen och köpte hörselproppar åt mig.
 
 
Svärmor gav oss en kalender, perfekt för oss, den får vi varje år av henne, Elliot hade målat en tavla till mig det föreställer ninjagogubbarna och så fick jag en hammare av Fredde.
 
 
Detta fina fatet fick jag av svägerskan Madde med familj.
 
 
Jag köpte detta JIE fat till mig själv på röda korset i stan och så slog jag in det och gav det till Fredde i julklapp. =)
 
 
Fick detta av Therese, Tommy och barnen. Perfekta små tänger då jag gör smycken =)
 
 
Fick en smörgåsgrill av mamma och pappa
 

Gubben tycker att vi har stökigt så jag fick en fin dammsugare =) Nu måste jag bara lära mig att använda den också ;)
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Oslofru

Vilken underbar jul :D God fortsättning :)

2015-01-10 @ 19:09:35
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0