Städar mm

Idag skulle jag städa, ja jag gjorde ju det också men det kom en massa annat emellan städningen också. Jag har satt upp mina stringhyllor som jag nyss betsat hyllplanen till och det blev jättebra tycker jag iaf. Jag ska måla en hylla till så ska jag sätta upp den också men det blev en hel hyllvägg fullt med mina vaser och glas.
 
Fredrik går mest runt och muttrar att jag bara får ha fem grejer per hylla och säger att allt ska rasa i golvet när som helst.. Känner mig rätt så less på all negativitet i huset. =(
 
Städade iaf sovrummet och bäddade sängen, ja det har jag inte gjort på ett år tror jag.. Det händer inte ofta för jag ser ingen mening med det men idag var en bädda-sängen-dag =)  Tur att jag städar bättre då jag blir förbannad/irriterad.
 
Har sorterat all tvätt också vilket är nog det tråkigaste som finns.. Kanske därför jag lägger på hög istället??
 
Sprang fram och tillbaka mellan städandet och att plocka upp grejer. Det är definitivt roligare att inreda nya vardagsrummet.
 
 
Satte upp min spegel också och Fredde hjälpte mig att byta kontakt under en massa muttrande... Det var ju värdelöst att ha ett uttag just där bla bla bla... Det var han och pappa som satte det där... =/ Men jag är nöjd med det iaf.. Är väl det enda som räknas eller hur hahahaha... Fredde har ingen bra dag idag tror jag.. Allt är dåligt.
 
 
 
 
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0