Vi var till stan igår..

Golvslipningen fortsätter nästa vecka och jag har funderat på hur jag ska behandla golvet sedan. Jag vill ha mörkt golv så jag har suttit och ringt runt denna vecka och kollat priser på bets och golvlack.
 
Hur mycket jag än vill stödja våra lokala företagare så har jag inte råd att handla här då det skiljer hela 1000 kr så jag och ungarna åkte till stan igår för att inhandla det vi behövde. Men jag fick åka hem tomhänt.. Är väl karman för att man inte stödde Junseles företagare...
 
 
Det blir mörkt golv (där pilen är) och en matt lack uppepå det så blir det nog bra =)
 
Var och lämnade en massa kläder till Erikshjälpen också. Då fick jag 10 % rabattkupong =)  Men hittade bara en lite duk så den sparar jag till en annan gång
 
 
Elliot fick kläder i julklapp som var för små så vi var och bytte dem också. Han valde kalsonger istället så 4 par kalsonger för 40 kr är inte dåligt och så ett par jeans för 80 kr och så strumpor såklart... Barnen verkar äta upp dem för de försvinner ju spårlöst.. Har en hel tvättkorg med bara singelstrumpor.. Fattar inte hur det går till...
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0