ja vad gör jag då??

Har inte gjort så mycket faktiskt. Det känns som det iaf. Förra veckan skulle jag och ungarna fira sportlov men jag fick jobba så då blev det dagis och fritids för dem istället.. Var jätteroligt att jobba. Vi var ute en dag och grillade jag, barnen och hundarna..
 
 
Jag var på Elliots dagis och då det var så lite barn så han vi med massor av pyssel och pyntande. Jag åkte dit förra helgen och tapetserade en vägg..
 
 
Före: Det satt tyg på väggen för att dölja den fula tapeten under.
 
 
Efter: det blev en grön randig 70 tals tapet. Lister ska upp mellan de två tapeterna. Mest för att dölja den fula skarven =)
 
 
Gjorde även lite roliga djur som jag satte upp.
 
 
Jag har målat lister till den väggen här hemma denna vecka som jag ska sätta upp någon dag. Tapetserade även en hylla där barnen fick vara med och välja tapeterna.
 
 
 
Den här veckan så har jag dragit tapeter nere i stugan och hade tänkt att jag skulle tapetsera idag men jag glömde fråga Therese igår om jag fick låna tapetserarbordet.
 
Hon fyllde 30 igår, Therese alltså, så förra helgen hade vi en överraskningsmiddag för henne hemma hos Guggi vilket var väldigt trevligt och god mat var det och igår firade vi henne igen med paket och tårta =) Therese hade dukat upp fulla bordet med god mat och fika =)
 
 

Stort tack Therese för all den goda maten och fikat =) Hoppas att det gick bra idag med =) 
 
Jag höll på hemma med att göra en present till Therese men det slutade med att jag tyckte att det blev så fult att jag gick och köpte en blomsterkrans istället =)
 
Jag fick en ny idé idag så jag håller på att göra om Ts present igen, får se om det blir bra =)
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0