Städdag

Ja det är ju någon som fyller år på lördag host host harkel ;0) Så jag måst ju städa lite...
 
Tog köket idag och så en ordentlig rengöring av vardagsrummet nere.. Dammtorkade alla snäckor, stenar och annat på naturhyllan och så alla mina vaser och ljuslyktor.
 
Sedan gick jag upp och dammtorkade alla vaserna uppe. NU är det "bara" köket kvar att dammtorkas..
 
Det luktar då väldigt gott iaf i hela huset.
 
Skulle ha tagit en före bild på väggen upp för trappen, alla små bruna fingeravtrycken efter små små fingrar.. Visade Elliot och han sa bara " jag tar aldrig i väggen så det kan inte vara jag" skylla ifrån sig lär de då sig tidigt.
 
Jag och Therese tog oss en tur till Strömsund i fredags och jag "råkade" köpa två vaser till och då började vi prata om dem, hur många jag har egentligen.. Så jag räknade idag.
 
 
 
 
Vasen till höger är sista inköpet från i fredags.
 
 
108 stycken keramikvaser
64 stycken keramik och glas ljuslyktor (som står framme)
44 keramik/porslinsdjur
50 stycken glas vaser och flaskor
17 stycken keramik tavlor
20 stycken keramikfat/skålar
 
Ja lite tokig måste man nog vara..
 
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0