Tapetserar

Jag har tapetserat nere i stugan denna vecka. Kallar det stugan, det var här mormor bodde.
 
Har iaf tagit bort de fula strukturtapeterna och satsade på tråkigt gråa med en fondvägg i vitt och grått.. Gubben fick bestämma och han sa neutralt.. Mer neutralt än det här kan det ju inte bli.. Men jag tycker ändå att det blev fint, trots brist på färger.
 
 
Jag hängde upp mina tavlor med fotografierna som jag har tagit så lite färger blev det ju =)
 
 
Jag har kapat benen på sängborden så att de passade bättre och så har jag hittat en gammal dörr som jag ska fixa iordning och ha som sänggavel.
 
 
 
Hittade gardintyget i en av mina gömmör. Hade glömt bort att jag hade det. Blev fina som gardiner här inne =)
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0