Kan inte bestämma mig

Vi ska tapetsera om sovrummet nu och jag tycker verkligen om tapeterna som är där men de är så trasiga och har släppt från väggarna så nu är det verkligen dags att byta MEN det finns ju så mycket fint..
 
Älskar verkligen PIP studios tapeter och velar på.. Har kommit fram till 6 stycken tapeter som jag ska välja på men jag vet inte vilken.. Den jag verkligen älskar är den med rävarna men då är den svart och jag har en tavelvägg i vårt sovrum med svarta ramar så då tror jag att tavlorna försvinner in i väggen..
 
Vad ska jag göra???
 
 
 

Det är ju dyra tapeter så man vill ju välja "rätt" Fast jag köper dessa från Tyskland.. 350 kr rullen där jämfört med 750 kr på billigaste stället i Sverige. 950 kr / rulle på en hemsida såg jag..
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken sida beställer du från ?

Svar: wallpaperfromthe70s.com
Anna-Karin

2015-05-04 @ 14:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0