Dille på klockor

De sista dagarna har jag jobbat hårt och gjort klart en massa klockor som jag har liggandes.. Jag har fått vissa klockor och några är köpta på loppis men de har en sak gemensamt.... De fungerar inte!
 
Därför har jag INTE dåligt samvete att tömma dem på allt och måla om dem och göra om dem till hyllor för mina samlingar =)
 
 
Denna har stått klar ett tag men har mest stått i vägen.. Hängde upp den på väggen och fick då inspirationen att göra fler.
 
Före
 
 
I somras så var jag och mamma iväg på loppisrundan och jag såg då en sdåan här liten klocka. Den är ungefär 30-40 cm hög. 
 
Jag hade aldrig sett en sådan liten förut och blev så förtjust i den men med en prislapp på 1200 kr så fick den stanna kvar.
 
När jag var i Lycksele förra veckan så hittade jag en likadan fast med ett skitdåligt Made in China ur i sig som jag gladeligen plockade ur.. prislapp: 50 kr. =)
 
Efter
 
 
 
Före
 
 
 
Efter
 
 
 
Före
 
 
Denna håller jag på med just nu.. har målat den i en härlig bronsfärg.. =)
 
 
 
 
Den stora rosa klockan hänger i mitten nu.. Har inte hunnit få med den på bild än. Äntligen upphängd.
 
 
 
Om det är det någon som vill köpa en klockhylla så är allt till salu för rätt pris så skriv till mig =)
 
 
 
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0