Miltons rum

Milton tyckte att han var för stor för sin säng som jag byggt till honom så nu ville han göra om på rummet..
 
Var ju inte så svårt att ta ner sängen. Jag har ju bara fäst reglar i väggen som sängen ligger på och satt upp skivor framför som är fästa vid reglar i väggar och tak.
 
Jag och barnen tog tag i det en helg då Fredrik jobbade och det tog inte lång tid.
 
Före
 
 
Efter
 
 
Tyvärr var ju tapeten så förstörd inne i sängområdet så jag och Milton fick leta upp en ny tapet att sätta upp..
 
Efter många om och men så valde Milton denna gröna randiga.
 
 
 
 
 
 
Milton fick ett skrivbord av farmor och farfar som vi målade om och tapetserade skivan på i Miltons favoritfärg rött..
 
 
Här städar vi inte innan fotografering minsann =)
 
 
Har lackat bordsskivan ett par gånger så jag hoppas att det håller ett tag iaf.. Här är den använd i en månad..
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Sara

Jösses va fint det blev! :D

Svar: Tack.. Är väldigt hopkok av olika tapeter men man tager vad man haver =)
Anna-Karin

2015-11-04 @ 23:34:08
URL: http://nouw.com/nolongerironic
Postat av: Annika F

Blev stackarn utan säng nu? Får sova vid flitens lampa på skrivbordet? 😊

Svar: Han har sängen där jag står och fotar.. Han har väldigt avlångt rum =)
Anna-Karin

2015-11-05 @ 04:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0