Känner mig så trött

I början av veckan var jag så tröt men kunde då inte sova alls.. 4 timmar blev det bara per natt och det är jättelite för att vara jag.. Nu så vill jag bara sova hela tiden.. Idag har jag gått runt och känt mig jättekonstig och supertrött..
 
Jobbar på iaf. Jag och Fredde bär gips och sätter upp gipsskivor eftersom. Nu är det bara 2 stycken som fattas men Fredde var tvungen att åka till sin mamma och pappa och hjälpa de, lite så då passar jag på att lägga mig ned med datorn i knäet =)
 
 
Letade upp bilder på nätet som jag sparar och skriver ut så har jag nya tavlor..
 
 
Har köpt en ny skrivare som går på Wifi så nu kan jag ligga uppe i sängen och skriva ut så jag har skrivit ut lite nya bilder till mina fina ramar i sovrummet och några affischer som jag ska sätta upp på skolan när jag jobbar till veckan.
 
Egentligen skulle jag väl ha målat klart skåpet och gått ut och kollat fåren. Vi har fått 2 lamm denna vecka och en del av fåren ser helt sprickfärdiga ut så fler är på G.
 
 
 
Denna vecka har jag hållt igång. Har städat hela huset och skurat alla golven. Mattorna har åkt ut på piskning och vädring och jag tror att jag struntar i att ta in dem igen. Det blev så fräscht att vara utan. Ska hänga upp dem i mitt mattrum..
 
Ja jag har så mycket utrymme att jag kan ha ett rum där jag hänger upp mattor.. LYX!!!!! 
 
Jag, Fredrik och Elliot var till Sundsvall i torsdags också. Käpte väl inget speciellt men det var roligt att åka iväg. Therese och Tommy åkte till Stockholm och jag blev så avundsjuk så försökte övertala Fredde om att vi kunde åka bort också.. Så jag fick nöja mig med Sundsvall =( Bättre än inget antar jag.
 
Hittade 2 loppisar som jag sprang in på och hittade en väggtavla i keramik som jag inte hade och en stor glasskål på fot som jag har planterat i. Köpte miniblommor på plantagen och igår hos Laila på Jakobssons blommor i Junsele =)
 
Nä det är väl dax att göra någon nytta.. Fredde kommer hem hör jag.. Bilar hörs tydligt nu när de kör efter våran leriga väg =/
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0