Jäkla migrän =(

Det är andra dagen med migrän, hade hela förra veckan också, är något fel i nacken tror jag eller så är det synen.. Jäkligt jobbigt är det iaf. Och ljudnivåerna på skolan hjälper inte till heller.. =(
 
Jag måste alltid gå och lägga mig efter jobbet. Idag tänkte jag att det kanske blir bättre om jag tar en migräntablett och tar en promenad i solen.. Något annat måste jag ju göra än att lägga mig varje eftermiddag... FEL!!!!! Trodde att jag skulle spy efter vägen och kände mig jättekonstig.
 
Jag brukar inte ta migräntabletterna och det kommer jag inte att göra om igen heller.. Hundra gånger värre blev det så jag fick mörklägga övervåningen helt, isolera bort ljud och bara ligga och blunda i över 6 timmar.. Det brukar gå över på en halvtimme- timme annars..Iaf så jag kan vara med min familj och äta middag.. Aldrig mer tabletterna!!
 
Nu känns det halvhyfsat. Startade datorn för att betala en räkning men känner att mina ögon är väldigt ljuskänsliga så ska försöka sova..
 
Ännu en eftermiddag och kväll bortkastad =(
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0