Lite bilder från lördagen i stan

Vi blev ju som sagt glömda bort lite granna i lördags då vi var på förlossningen för koll så vi blev smått uttråkade. Eftersom vi hade kameran med oss ås tog vi en massa kort från förlossningssalen. Här kommer de.







Utsikten från förlossningsrummet. Inte så jätterolig precis.
 




Låg här låg jag över en timme. Fick så ont i ryggen, visste inte var jag skulle ta vägen.



Stjärnhimmel över bubbelbadkaret.



de hade på en DVD med en eld som sprakade så fint så. Blev nästan varm av att titta på den.



Mina fina fötter *skrattar*


De har då sköna sängar. Men tycker inte om plasten som de bäddar med, man svettas ihjäl.  



Fredrik i korttagande. han blir så himla rastlös min gogubbe. Älskar dig!!!!

Det var allt från sjukhuset. Återkommer antingen med bilder från söndag då vi ska dit eller förlossningen vilket nu som kommer först.

Ha det gött!!
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0