Blev utmanad idag

Blev utmanad av Mikaela idag.

De regler som gäller är :

-
Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. 
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
-Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Sju saker om mig:


*
Jag är lite av en shoppaholic.


* Jag är väldigt slarvig och plockar aldrig bort efter mig själv, fast jag hatar när det ligger saker framme .


* Jag vill ha en massa djur men är för lat för att skaffa några. Är jobbigt att ta hand om dem.

* Jag är duktig på att gissa skostorlekar och klädstorlekar på folk.


* Jag blir väldigt osäker på mig själv runt nya människor och börjar då surra som en tok.


* Jag tycker om att ha mycket med saker runt omkring mig, tycker inte om det stilrena.


* Jag älskar inredningstidningar.

Jag utmanar:

Elin

Känner inga fler med bloggar. =( Förutom Mikaela då =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0