Fick ett omnämnande på Gulseles hemsida.

Alltid kul att få veta att det är folk som läser min blogg och att det uppskattas att man lägger upp bilder från byn. Fick ett önskemål på Gulseles hemsida om att lägga upp bilder från Gulsele varje vecka. Ska försöka komma ihåg det. Ska genast gå ut och ta lite kort på snön som vräker ner utanför fönstren. Blir så fint och vitt, man får riktiga julkänslor.

Skymning i Gulsele



Då det snöar så här så tror jag att det snart är dags för bebis att komma ut. Det året Milton föddes var det snöstorm varje gång vi skulle åka till Sollefteå på koll och den dag vi åkte in på bb. Vädrets makter kanske försöker säga något denna gång också???  



Närmaste grannen. De har just flyttat hit. Äntligen ser man lite ljus i fönstren på "vår" sida byn också.



Vy bort mot byn. Inte många hus man ser här inte. Riks 90 skymtas borta vid soptunnan.



Kort in mot gården taget från vår bro.
Snöar på ganska bra just nu. Hoppas att det kommer jättemycket (ja ni gissade rätt, det är INTE jag som skottar hemma) Bilen skulle behöva komma in i ett garage tror jag.



Man får ta tillvara på vad naturen har att erbjuda. Allt till kransen har jag plockat runt huset, skulle inte kunna bo i stan. Hur gör man kransen då??? Måste kanske sätta dit lite mer nypon?? Fåglarna tycker att det var ett bra ätarställe det där.



Var ut i kylan igår och plockade kottar som jag ska julpynta med. Jag hoppas på att de slår ut riktigt fint nu så att de blir stora och yviga. Tur vi har bra kotträd på gården.   
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Närmaste grannen

Fina bilder

2008-11-22 @ 06:57:56
Postat av: Clara

Kul sida! Det märks att du gillar att blogga!

2012-03-19 @ 00:52:00
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0