Sovit dåligt inatt

Blir inte något långt inlägg idag, är så himla trött. Har sovit skitdåligt inatt.
Milton vaknade första gången klockan 3 (jag somnade runt 1) och så fortsatte det så. Han kan ju komma till oss nu då han vaknar eftersom han har börjat sova på en madrass på golvet istället för i spjälsängen. Han började sova där i lördags och det har gått jättebra hittills och han har sovit bra och varit jätteduktigt hela nätterna men inatt så var han väldigt pigg och ville inte sova. Fredrik har legat på den stenhårda madrassen med honom halva morgonen så han har inte varit på så bra humör.
 
Gick och la mig igen då Fredrik skjutsade Milton på dagis och sov ända till halv 12. Då hade jag jättemycket energi och passade då på att gå igenom alla babykläder så nu är allt sorterat i olika lådor och så har jag plockat fram det som jag ska packa ner i BB väskan. Så många söta småkläder vi har. Man glömmer bort hur små de har varit.

Har tvättat 2 maskiner idag också och kommit på att ett av Miltons byxor fattas. Undrar ifall de är på dagis. Måste kolla det. Kanske råkat följa med någon annan hem.

Har fått Fredrik att hålla på lite i Miltons nya rum idag också. Han spacklade lite och så stod han och muttrade över hur det såg ut där inne (Fredrik är perfektionist. Han klarar inte av sneda väggar, och i ett 100 år gammalt hus så finns det inte så många raka väggar).

Milton ska gå och lägga sig nu men jag tror inte att det går så bra för Fredrik. Hörde hur Milton sprang efter F nu ut i hallen och började grina. Besvärligt då han kan kliva upp ur sängen själv nu. Förr la man honom bara och då han fattat att han inte skulle bli upplockad igen så lade han sig och sov. 

 

Har letat fram Miltons gamla overall idag och hoppas på att han kan ha den i år också. Overaller är så dyra. Så här stor var den ifjol. Ska prova den imorgon.

Har haft så himla ont i magen. Funderar på att köpa en sådan där maggördel som håller upp gravidmagar så man slipper få så ont. Har en sådan stor kula framåt att huden töjs och gör ont och så får jag ont i ryggen också. Inatt var det hemskt med foglossningarna, fick ta en alvedon vilket jag gör varje dag nu för tiden. Fredrik är inte så glad över det. 



Är fin i sin nya jacka och mössa (smygreklam) ;0)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0