Ännu en trevlig dag

Har haft ännu en trevlig dag tillsammans med Therese och barnen. Milton har pratat om Tim hela helgen och var eld  och lågor över att få fara dit och leka. Tim och Milton lekte och lekte tills de var så trötta att de bara grinade. Ett tag så grät alla 4 samtidigt och då tyckte vi att det var dax för en promenad. Gick inte långt och inte snabbt men det räckte för mig och mina höfter. var hur skönt som helst. Bra att få komma ut lite. Annars så kör jag ju bil vart jag än ska. Inte lätt då man har 2 mil till närmsta vän.

Har varit jättekul idag iaf, alltid roligt att få nya vänner =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

Nä hon känner jag inte!

Ah den här veckan är fullspäckad för mig med:) Nästa går nog bra :)

2009-04-06 @ 23:58:40
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0