Är så jäkla trött

Förstår inte hur jag kan vara tröttare idag då jag fått sova inatt jämfört med igår då jag varit uppe större delen av natten.

Har sovit en stund på soffan nu medans Elliot sov i vagnen men Dixie väckte mig och ville ha mat så då tänkte jag att jag skulle passa på och titta på en massa hemsidor som jag sparat men inte hunnit titta igenom än. Finns mycket roligt att titta på.



Från skynmobile.com kommer dessa snygga laptopklistermärken så att man kan hotta upp sin laptop lite. Önskar jag hade en dator så jag fick köpa så här snygga klistermärken till den.


Frapp.se

frapps hemsida så hittade jag mitt favorittyg och jag satt länge och diskuterade med mig själv om jag skulle köpa lite av det och sy upp några snygga kuddar men det får nog vänta tills min ekonomi är bättre =/





Tyg havstulpan från Mairo. Finns på Frapp.se för 379 kr metern.

Bordslampa Coil
 

Lampan Coil från Bengt & Lotta är designad av Bengt Lindberg och Lotta Glave. Lampfoten är tillverkad i järn och lampskärmen i textil. Lampskärmen finns i färgerna svart och vit.


Storlek: H: 39 cm


Storlek lampskärm: H: 28 cm, Diameter: 20 cm


Material: Järn & textil


Design: Lotta Glave och Bengt Lindberg



KitchenAid köksmaskin med köttkvarn Röd

Frapp säljer dessa snygga hushållsassistenter, nu på rea. 5995 kr (tidigare pris 7054 kr)

Frapp har så många snygga grejer men tyvärr så är de lite för dyra för mig. Ska kolla lite på tradera istället tror jag.

Text och bilder från Frapps hemsida.



Favoritsaker.se

Det var bra länge sedan jag var in på denna sida men idag så tog jag mig en snabbtitt här och hittade en hel del roliga saker.


Småbakelserna från Bombadill har fått ny stor kompis i form av matta! Den underbara kanelbullemattan är hela 130 cm i diameter och väcker garanterat uppmärksamhet på golvet i barnrummet.

Bomull. Diameter 130 cm.

PRIS: 1 495,00 KR


Om man vil vara konstant kanelbullesugen så ska man köpa denna matta till barnen.



Chokladbollen har vuxit och blivit stor! De små bakelserna från populära Bombill finns nu som underbart mjuka och gosiga kuddar. Perfekt mjuk som liten sittpuff eller kudde. Diameter 30 cm. Tillverkad av velour med 100% polyesterfyllning. CE-märkt. Handtvätt 30 grader.

PRIS: 379,00 KR



Stor kaka som är perfekt som sittkudde för de små eller som soffkudde till de större kakmonstren.

Dammsugarekudden har längden 40 cm och är 20 cm i dia­meter. Tillverkad av velour med 100% polyesterfyllning. CE-märkt. Handtvätt 30 grader.

PRIS: 379,00 KR




Stor kudde i form av kanelbulle. Av velour med sydda pärlsocker. En fin favorit att använda som sittkudde eller som garanterat uppmärksammad kudde i soffan! Diameter 45 cm och höjd 20 cm. Tillverkad av velour med 100% polyesterfyllning. CE-märkt. Handtvätt 30 grader.

Småbakelserna från Bombadill har fått nya större kompisar i form av matta och sittkuddar. Garanterat kalorifritt & kramvänligt!

Bombadills härliga kakor och bakelser skapas av formgivaren Birgitta Sjöberg. Godsakerna har gjort succé och vunnit Formidable priset i kategorin lek på Formex-mässan med följande motivering: Teddybjörnen Fredriksson bjuder GI Joe och Bratz på saft och bullkalas. Traditionen att göra mjukleksaker i plysch fortsätter med ny kraft. Och vem vill inte smaka på en härlig bit stoppad prinsesstårta?

PRIS: 399,00 KR

Texter och bilder kommer från favoritsakers hemsida

Nä nu vaknar Elliot så jag får väl gå och ta upp honom nu och titta vidare sedan då han sover igen (om han somnar om idag)

Ha de gött
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: angelica

Hej hej =)

ja jag måste då säga atjag förlorade nog först ;)

åt andra dagen...glömde helt bort utmaningen under stundens hetta =)



jag är mest på den här bloggen jag har...så du kan kika in på den istället =)



hur går det med bebien då?



jooo Grattis i efterskott...jghar haft lite mycket jobb på sistonde =)



kram kram

2009-04-02 @ 15:08:24
URL: http://aliciasagalinnea.blogg.se/jela/
Postat av: Elin

Jag vart helt kär i dom där laptopklistermärkena. why har jag en stationär dator för? WHY!?

Apläcker lampa med!

2009-04-07 @ 12:00:52
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0