dopklänningar

Dopklänningen som jag hade då jag var liten hade fortfarande en stor fläck kvar efter att jag tvättat den 2 gånger i maskin igår så jag har börjat titta efter en annan dopklänning.

Hittade en hemsida som hade så här fina klänningar. http://www.littlefairies.se/

Förstora bild...


Helt underbar klänning. Skulle vilja ha den till Elliots dop men den kostar 1990 kr. Lite för dyrt.



2150 kr.



2450 kr.


2850 kr.

Du som har lite mer pengar än mig och vill spendera mycket på en klänning kan gå in på http://www.littlefairies.se/ och beställa de här fina klänningarna där.

DOPKLÄNNING/BAPTISMAL DRESS med HÄTTA (pojkar/flickor)-NYTT

Jag har hållit på och budat på den här klänningen på tradera men jag får ge mig. Vi är bara två stycken som budar men han vill inte ge sig så jag gör väl det. Budgivningen går ut om 23 minuter spännande =)

Den finns även ute på blocket för 299 kr.
Klicka för att se nästa bild

Hittade den här klänningen på blocket. 620 kr plus frakt.

Klicka för att se nästa bild

Klicka för att se nästa bild

Hittade även dessa på blocket.

Ska leta åt mönster på dopklänningar och se efter ifall det är svårt att sy en själv.

Ha de gött
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Erika

sv: jajjemen det stämmer. lätt som en plätt att förstå :)



jag söker också efter en dopklänning. när ska du till umeå då?

2009-04-19 @ 20:39:18
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se.
Postat av: Tina

Välkommen till min webbutik...kanske du hittar nått du gillar...? Sveriges största utbud av ateljésydda personliga dopklänningar.

www.pyttisen.se

Mvh Tina

2012-09-01 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0