Hinner inte med så mycket

Livet går väldigt mycket snabbare med 2  små barn än innan. Allt susar förbi i världens fart och man håller bara i sig för glatta livet.

Hinner inte med att blogga lika mycket som jag skulle vilja. Har haft fullt upp under påskhelgen med att umgås med mina föräldrar och min mormor och så Fredriks mormor och morfar och moster.

På fredagen så var vi på fisketävling på Bölestjärna. Rekordmycke fisk togs upp. Hela 104 fiskar, 39 KG fiskades upp. Har aldrig fåtts så mycket fisk någonsin på tävlingen som hålls varje år på långfredagen. Jätteskojigt.





Åt en massa mat och bullar hos mormor hela helgen och Elliot lekte påskkyckling. Hittade denna gula dräkt på en loppis och lyckades pruta ner den till 5 kronor. Byxa, sockar, kofta och vantar ett riktigt skamligt pris.
 


Milton kom hem från dagis med de här förra veckan. Jag kanske är partisk men jag tycker att de var snygga. Det som var bra var att ägget var fyllt med godis också och Milton gav bort det till oss. Han ville hellre ha russin.

Resten av påskhelgen har vi spenderat ute på isen, fiskandes. Tycker inte att det är så jättekul men jag hängde med trots att det blåste friskt. Fick ont i kroppen.

Idag så har jag spenderat dagen med Therese, Mikaela, Emma och barnen. Vi köpte fika och gick upp på församlingshemmet. Det var skitjobbigt att gå men det var nog bra för mig. Tyckte synd om Mikaela som pustade på uppför backen till kyrkan gravid som hon är...


Ska åka till Sundsvall imorgon på lite shopping. Ska hitta lite kläder åt familjen till dopet. Men jag har bliivt hemskt förtjust i en massa kläder på rockefella.se som Erika rekommenderade. Verkligen snygga kläder men jag tycker nog att det var liiiiite dyrt.


Snygga jeans till Milton. 500 kr.

Ska ta och ge lilleman mat nu.

Ha de gött!!!!!
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Erika

tack för att jag är med i din blogg :) kul!



visst hade dom mycket coolt där? :) men ack så jäkla dyrt :(



ha en bra dag

2009-04-17 @ 09:35:53
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: M.

Ja den var dryg som fan den där backen! :p

2009-04-17 @ 10:10:43
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0