Nu är det äntligen vår

Vaknade glad oc lycklig imorse av varma solstrålar som smekte mina kinder... Så kunde det ju ha låtit men jag vaknade svärandes över att solen lös mig i ögonen för att gubben inte orkat vrida igen persiennen igårkväll.. Önskar att jag kunde vakna och vara på gott humör någongång..

Iaf så är jag då på gott humör nu. Känner mig alldeles sprallig och glad och det är tack vare solen. Känns så himla skönt idag.

Har blivit på ett sånt jäkla shoppinghumör också. Sitter och tittar igenom hemsida efter hemsida efter kläder som jag och barnen kan ha på dopet och hittar hur mycket som helst snyggt men inte så mycket som lämpar sig för dop.

Jag och Therese har pratat väldigt mycket om bilar och rockabillykläder så jag letade åt lite sådana sidor. Fanns en hel uppsjö har jag nu märkt.

Är också väldigt sugen på en ny bil. Ska lägga upp min volvo 142 på blocket nu i veckan och se om jag kan få den såld. Det skulle vara bra de och så vill vi ha vår volvo v70 såld också. Ingen som är intresserad?



Hittade denna kjol i ellos men den fanns inte i min storlek. Så himla typiskt.




Från nitrohead kommer denna underbara klänning. Vill ju ha en sådan men passar nog inte i dem.



Även denna klänning kommer från nitrohead.










Dessa underbara smycken hittade jag på en hemsida som heter perborupdesign. Älskar ringarna.


Tradera

Skrev in rockabilly i sökfönstret och fick upp hur mycket som helst på tradera. Vilka härliga kläder. Har så kul att sitta och leta snygga kläder och skicka bilder till Therese.





Önskar att man kunde gå i sådana skor. Bodde jag inne i en stad så skulle jag ha fler högklackade skor. Älskar skor men är inte så stor vits att ha något sånt här ute i skogen där jag bor. 

Blev VÄLDIGT kär i de här skorna. Kostar "bara" 4000 kr.


Maloles: Shana


Älskar du skor så gå in här.














Helt underbara klänningar.

Allt är tydligen underbart idag *skrattar*



Den här kjolen hittade jag på hms hemsida. Snygg eller hur?



Blocket




Hittade en fin pv på blocket, eller fin och fin, prisvärd =)



Det här är en fin pv.









VILL HA EN NY BIL. Min drömbil är en pontiac firebird från 60 talet. Åhhh....



Mamma sa att jag fick köpa något till mig själv i födelsedagspresent från henne och pappa och jag hittade det här på blocket. En kille som säljer sin lp samling med 300 skivor och så hade han en lp spelare till salu också. DET vill  jag ha. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli lite mera så att jag kan ringa till honom och höra om det är kvar. Och att mamma ska vakna så jag kan höra med henne om jag kunde få köpa den.

Ska ringa till henne nu =)

Ha det så bra.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Erika

spännade med rocka billy tema, det finns fina rocka billy kläder till barn/bebisar på www.rockefella.se

2009-04-16 @ 09:40:36
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0