Nya bilder

Har äntligen tagit  mig i kragen och laddat in mina bilder ur kameran. Det var ju bara 200 stycken eller nått sånt.





Veckan före jag fyllde år så bakade jag och Milton muffins. Elliot tyckte att det var jättetråkigt och somnade. Milton skulle sympatisova lite han också och låtsades sova mot bordet..



Dixie vill vara med på familjefotot också.


Min födelsedag 28 mars.


Blev en ganska så lång födelsedag för mig. Var tvungen att kliva upp kl 5 för att hinna med att plocka fram allt och göra iordning barnen innan vi skulle åka till mormor. Fredrik och pappa åkte därifrån kl 7 till Angeldonstävlingenoch jag och barnen var med mormor, min mamma och syster men det var bara mormor som var vaken då vi kom dit.



Milton väckte sin mormor och jag var så snäll och väckte systeryster. Tog en massa kort på henne men hon reagerade inte. Har nog jobbat för mycket stackarn.. Helt slut.







Ställde mig upp på skotern och tog lite kort på alla deltagarna, tyvärr så var det inte så många med i år. Blåste så in i bombens. Var rena rama stormen men på bilderna så ser det ganska så lugnt ut.



Elin och mamma frös.



Syrran låtsas göra någonting produktivt. Åh vad jag tycker att pappas mössa är ful. Ska gömma den då han inte tittar hihi...  



Milton frös och ville hem 5 minuter efter att vi kommit ner på isen. Elliot stortrivdes nerpackad i vagnen som han var. Han sov som en stock.



Hittade en bil som parkerat så snyggt.

Syrran sa: Varför har han parkerat där för? Vilken konstig parkering.
Hon insåg inte att den stod uppe på snödrivan för att den kört i diket.

Åkte hem till mormor igen efter att ha fått i sig en hög med varma mackor och fått isiga fingrar och en röd snygg näsa.

Syrran gjorde en supergod tårta åt mig och så fick jag supersnygga gardiner från indiska av henne och en jättebra bok av mamma och pappa och pengar av mormor.



Indiskagardinerna... de blir snygga i sovrummet =)



Vi har väldigt väluppfostrade hundar, alla tigger då Milton äter skorpa men ingen tog den ur handen på honom iaf.


Vi avslutade kvällen med smörgåstårta, chips ostbågar och saft. Gissa om man var stinn.


Dax för dop


Har suttit och gjort inbjudningskort till Elliots dop. Det blir den 16 maj. Hade inte tänkt ut det ordentligt känner jag för nu då jag hör av folk som fått inbjudningar så är det många som inte kan komma. Syrran har jobbarhelg (lyckades pricka den, hon jobbar bara var tredje helg såklart men jag hoppas att hon kan byta med någon) Fredriks syster Annika är utomlands, vår vän Annika fyller 40 år dagen efter så hon har fullt upp hela helgen men vi hoppas änd att de kan komma.

Helst skulle jag bara vilja byta helg så att alla kan komma men nu är ju inbjudningarna utskickade och kyrkan är bokad.

Det var förövrigt helt bokat i kyrkan hela maj. Det var konfirmationer och bröllop varje helg. Har ingen lust att dela med någon. Ja, jag är lite egoistisk.



Så här blev iaf några av inbjudningarna.


Badpojkar




Milton har kul i badkaret. Lyckades ta kort precis då han tappade greppet på duschmunstycket. Var blött i hela badrummet.



Så här glad är Elliot efter att ha badat =)

Milton var så glad för att han fick bada lillebror. Måste tvättas ordentligt säger han.


Bara min konstiga humor.


Jag kan erkänna att jag har en konstig humor men jag tyckte att det här var skitkul och skrattade åt det här länge häromkvällen då vi skulle äta.



Det här är min tallrik med broccoli.



Det här är Fredriks jätteportion. Han tog för sig och skulle vara nyttig han också sa han. Skrattar ihjäl mig.



Är samma sak här. Räven har gått över gården och så har det frusit till i spåren. Nu då det regnat så har snön runt om spåren smält ner så nu är spåren ovanför snön. Syns inte så jättebra. Tycker bara att det var så fränt. Har aldrig sett nått liknande förut.





Här såg man lite bättre. Låg på knä och fotade längst med marken. Grannarna måste ha funderat vad f*n jag höll på med.


Torsdagen den 2 april




Var ju med Emma och Therese i torsdags och då var vi på en utförsäljning av militärkläder.



Tycker att den här kamoflagedräkten var skitkul. Tänkte köpa den åt Fredrik men så såg jag priset. 1200 kr.

Nä nu ska man kanske kliva ur pyjamasen och klä på sig nånting. Vi har en riktig slapparsöndag idag då vi bara tar det lugnt tillsammans. Elliot sover och Milton har just lagt sig. Så himla skönt.

Ta hand om er.

Ha de gött. 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Erika

Fina bilder :D

2009-04-05 @ 21:28:14
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0