2 bra dagar

Igår så spenderade jag hela dagen med Frieda och hennes barn. Hon är också ensam hela veckorna så hon förstår ju hur det är. Frieda bjöd på världens goaste mat igår med. Det var det godaste jag ätit på länge. En riktig höstgryta. Måste ta receptet sedan.

Idag började Milton dagis igen och han var överlycklig. Inga som helst problem att lämna eller hämta och det var så skönt.

Medans stora killen var på dagis så passade jag på att åka till mormor och lånade duschen medans hon passade Elliot sedan åkte jag till vårdcentralen för att väga vår lille klump. Han vägde 9445 g var 72 cm lång med ett huvudomfång på 48 cm. Min stora lilla kille =)

Passade på att åka en sväng till min vän Annika efter det för att surra av mig lite.
 
Har tillverkat födelsedagskort till Fredrik nu på eftermiddagen här hemma medans barnen vilade en stund. Det blev ett helt häfte med massor av bilder och fakta. Ska bli så kul att ge honom det. Reseguiden jag skickade efter på adlibris kom idag med.





Hotellet där vi kommer att bo. Ser riktigt trevligt ut. Det står att det renoverades i april i år.

Hotellet ligger i närheten av Finsbury park. Tror inte att det var så jättelångt bort.

Tack snälla Frieda och Annika för mat och sällskap.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Amanda

Det gör absolut ingenting att du frågar. Ludwig har ju en del i bagaget. han är väldigt infektionskänslig men har i grund och botten egentligen ingen speciell sjukdom. det är väldigt invecklat och ganska svårförklarat men jag har försökt förklara förut på bloggen. läs gärna mer om det här:

http://creyla.blogg.se/2008/september/trott.html#comment



Just nu är det dock en förkylning som han dragit på sig som blivit lunginflammation. Vi trodde det var på väg att vända men nu känns det kanske som ett litet bakslag igen. Vi får se.

2009-08-25 @ 17:44:02
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0