Det märks att det är sommar

Orkar inte sitta vid datorn så himla mycket nu för tiden. Hinner inte med det.. Elliot är uppe jättesent nu för tiden (runt 11-12) och Milton kliver upp jättettidigt så jag är helt enkelt för trött för att skriva en massa.

Men idag så har jag en massa energi. Båda barnen sov hela natten ända till halv 10 imorse och vakade upp glada och pigga. Ingen av dem skrek eller grinade imorse så jag fick sova min skönhetssömn och vakna upp lycklig =)
 

Vi har varit till Lycksele i helgen. Åkte dit på fredagen och kom hem igår (söndag) På lördagen så åkte vi till Umeå och gick på Nolia. Köpte ett halsband, sockar och mat. Var precis lagom med folk så att an slapp trängas, jag hade dubbelvagnen och det var inga problem alls men det var jättevarmt. Höll på att flyta bort..27 grader varmt var det.. Det är alldeles för varmt för att traska runt på Nolia i och så bar jag Elliot i bärselen på magen ett tag också och det hjälpte ju inte.

Stannade på en loppis på vägen hem och då hittade jag en liten uppstoppad lekatt (vet inte riktigt vad de heter på riktigt, hermelin tror jag) som jag fick köpa för 20 kr. Fredrik fick den i present av mig. Vi har en uppstoppad ekorre också som sitter på väggen i trappen. Jajajaja nu tycker alla att jag är jättehemsk men jag ser inget fel i uppstoppade djur, slut på diskussion.

Ska lägga in lite bilder från helgen sen. Har bara inte orkat lägga upp dem i datorn än.. 


 

Har äntligen fått bokhyllorna av mamma till Miltons rum. Nu kan man ha lite bättre ordning. Milton är så stolt =)



Elliot har blivit så stor och stadig. Han sitter själv nu och så har han fått tre tänder. Lillgubben blev ju 7 månader i lördags = )

Nu ska jag och barnen äta lite vattenmelon =) 

Ha de bra 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Erika

vi var också på nolia i lördags :)

2009-08-11 @ 08:50:36
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: ja vi köpte lite smått o gott.. det finns på bloggen :) kika där..



då kanske du såg mig då :P

2009-08-11 @ 10:12:21
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0