Liten och liten

Var till Sundsvall en liten sväng idag lr ja liten och lite, åkte 8 imorse och kom hem kl 10 ikväll, blev en lååååång dag. Hade barnen med mig och de var verkligen duktiga. Milton blev trött och grinig där vid 6 tiden och det är fullt förståligt. Han har sprungit hela dagen lång, helst inne på ikea. Jag lät honom prova alla sofforna och titta i alla skåpen bara han var försiktig så..

Han har precis lagt sig. Elliot har inte sagt mycket idag heller men ca 7 mil hemifrån gick sirenen igång och tårarna sprutade, Då var han less, inte mycket att göra åt, bara att köra fort hem.

Jag skulle bara lämna in kamera på lagning hos Mediamarkt. De sa att det kanske inte går på garanti för att jag slitit lös menyknappen.. SLITIT lös.. Jag började koka. Jag har varit så jävla försiktig med den och den ska väl tåla att man byter inställningarna på menyn... ARRRRGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!

Kom på sen på hemvägen att min hemförsäkring kanske täcker det om inte garantin gäller.. Då kändes det genast bättre, ska kolla upp det sen.

Skulle bara åka och handla en grej åt min far på Jula efter det och så köpa kastruller... Handlade för 1500 kr idag.. mest mat toapapper, blöjor och dylikt men också lite roliga saker.

Har fått dille på att lägga pärlplattor så jag köpte lite nya plattor och pärlor och så nytt gips till våra gipsprojekt. Köpte även 2 stora ramar till 2 tavlor som har legat på en hylla i 7 år. Det blev även ett nytt mackjärn (lila hihihi..) och en liten låda att förvara pärlorna i.

Ska sova nu.. Kommer kanske bilder på vad jag shoppat sedan.Får se om jag ids ta kort med gammkameran.

Ha de
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0