orkar inte idag

Klarade av begravningen, det var jobbigt men skönt att ha gjort.

Fredrik fick sin present imorse också, kunde inte hålla mig längre och så tänkte jag att jag kunde ge honom något annat att tänka på än begravning, fick inte den reaktion jag hoppades på. Han blev ganska negativ, förhoppningsvis så kommer han på andra tankar sen. Jag ser fram emot resan iaf.

Ska lägga barnen och sen jag har gjort det så ska jag äta chips och se film.

God natt på er
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Amanda

Jobbigt med begravning. Det är det alltid. Tråkigt också att du inte fick den reaktion du ville med resan. Hoppas han kommer på andra tankar sen.



Kram på dig!

2009-08-29 @ 13:23:47
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0