Trött

Har väl inte hänt så mycket idag. Har städat där det inte syns att man städat - torkat ut köksskåpen och sorterat bort gamla matförpackningar. Har bråkat med Milton, bytt blöjor, bråkat med Milton, varit ute och gått, bråkat med Milton och hälsat på grannarna. Nämnde jag att jag bråkat med Milton?

Han har verkligen kommit in i någon sorts trotsålder nu. Han är så jävlig ibland man har bara lust att lämna bort honom men det är bara att bita ihop och räkna till 100, det går väl över snart. Han är snäll för det mesta så det kan jag ta men det är jobbigt då man har sovit lite och man är helt slut och ensam hemma. Hur gör alla ensamstående? Hur står de ut?

Han har iaf lagt sig nu och han var nöjd med att gå i säng så det var inget bråk ikväll iaf. Elliot somnade nu i mitt knä också så jag får se Trinny och Susannah i lugn och ro. Reklamen är snart slut så jag ska kila in och mysa ner mig i soffan.

Fredrik han hem en snabbsväng idag med och "hälsade på". Blev ett par timmar vi fick träffa honom och det är vi glada för =) Älskade F. Älskar honom så.. Imorgon är det vår bröllopsdag. 4 år har det hunnit bli. Snabbt det går fast det känns som vi varit gifta i 10 år.

Nu börjar programmet.

Ha det bra

Glömde skriva att Elliot fått 2 nya tänder idag. Bägge hörntänderna uppe, my little vampyre =) Inte underligt att han har gnällt och varit grinig i veckan, stackaren.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas Milton fått sömn nu å e snällare å mer utvilad imorgon!!

2009-08-12 @ 23:12:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0