Bakar

Igår så fick jag vara med de här två små trollen =)



Vi hade jättekul hela dagen och de var supersnälla.. Deras mamma och pappa var snälla och lånade ut dem till mig medans de var på julbord. Tack för en rolig dag Tim och Tyra =)

Idag så bakar jag.



Bakade ett bröd med fyllning av vitlök, torkade tomater, fetaost och oliver. Fatta vad det luktar gott hemma hos oss idag. Har precis tagit ut det ur ugnen så det ska provsmakas om en stund.. Måste byta blöja och sova ner Elliot först bara.. Hör att han är trött nu.. Det hörs på hans gnäll..

Har även börjat städa undan lite och så har jag plockat bort ölen som stått framme sedan Fredrik fyllde år (19 september) så det var nog dax nu.. Såg att Elliot har börjat klättra på ölen så det var nog inte så bra att ha den framme..

Har även börjat göra julkorten. Ska ha dem klara idag, så är det bara och så hade jag tänkt att jag skulle hinna sy lite..  värst vad jag är tidsoptimist..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0